Hogyan találd meg, hogy mitől leszel egyedi? Mi a kategória törvénye? Hogyan kerülj be a Forbes-ba? Hogyan szüntesd meg a halogatást? Mi az első lépés énmárkaépítés során? Miközben az énmárkaépítés képletére kerestük a választ megemlítettük, a 10,000 órás szabályt, a Dilbert sztorit, Chris Saccat és még sokakat. Igazi információbomba lett ez a podcast. Az énmárka építésről beszélgettünk Szántó Péterrel.
Szántó Péter
Szántó Péter, productivity hacker, a SpringTab alapítója, vlogger.
Főként olyan vállalatokkal dolgozott együtt munkája során mint a Time-Warner, a MasterCard, az OTP, a Fashion Street és az Edigital. Pro Universitate díjat nyert el a Budapesti Corvinus Egyetemen, ahol cum laude diplomáját is szerezte és a Hallgatói Önkormányzat elnöki posztját is betöltötte, emellett tanult a University of Southern California-n is.
Péter egyik álma vált valóra, amikor a TEDxYouth-on beszédet tarthatott. Az egyik vezető magyar kereskedelmi csatorna, az RTL Klub első Startup és Közösségi média műsorának vezetője volt, és a mai napig rendszeres előadó a Kürt Akadémián és az Internet Hungary rendezvényén, valamint olyan nemzetközi konferenciákon, mint SXSW, Lean StartUp Conference, Business of Software, Pioneers Festival vagy Wolves Summit.
A Forbes magazinban is megjelent, a 30 év alatti sikeres vállalkozók 30-as listáján. Az OTP SmartBank-kal elnyerte a MasterCard Mobilbank Applikáció versenyén az „Év applikációja” díjat, ahol Costumer Development és UX szerepet töltött be.
Idén jelenik meg a HVG kiadásában a produktivitásról és personal brandingről szóló könyve. Szakmai véleményvezérként két éve elindította vlogját.
Leave A Comment